"A GT betűk régóta a vezetés örömét jelentik ügyfeleink számára" árulta el Klaus Zellmer, a Volkswagen igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja. "Ehhez társul most az X, amely a jövő mobilitása felé emelt hidat építi tovább. A fenntarthatóság és sportosság igenis megfér egy csárdában - nem hogy kizárják, intelligensen kiegészítik egymást!"
Az új GTX termékcsalád emblémája
A GTX modellek különösen a teljesítmény és külcsín terén csillognak. A maximális hatékonyságra tervezett ID. családban a GTX modellekben az összkerékmeghajtásról az első tengelyre helyezett, külön elektromos motor gondoskodik. Ez a külön motor intelligensen, mindössze néhány ezredmásodperc alatt kapcsol be, ha extra nagy teljesítményre vagy nagy tapadóerőre van szükség. Az új "Traction" üzemmódban pedig folyamatosan aktív. A GTX modellek nagy teljesítményét a sportos dizájnelemek mellett a egyedi világítás emeli ki.
Az ID. család új termékcsaládja újabb lökést ad az ACCELERATE vállalati stratégiánknak. A Volkswagen célja, hogy a fenntartható mobilitás legkívánatosabb márkájává váljon. A 2030‑ra kitűzött vállalati cél a tisztán elektromos meghajtású járművek európai értékesítési piacán 70 százalékos részesedés elérése. A Volkswagen 2050‑re klímasemleges vállalattá kíván válni; ennek érdekében a cég 2025‑ig összesen 16 milliárd eurót fektet az elektromobilitásba, a hibridmeghajtású járművek ágazatába, valamint a digitalizációba.