ID modellcsalád Mobilitásgarancia szolgáltatások
- Telefonos segítségnyújtás a Call Center által
- Helyszíni segítségnyújtás
- Támogatás a negyfeszültségű-, és a 12V-os akkumulátor töltéséhez
- a jogosult gépjármű szállítása
- gépjármű kiemelése
- utazás
- mobilitás alternatívái (pl.: taxi, gépjárműmegosztás, tömegközlekedés, csereutó) vagy haza- / továbbutazás például vonattal, repülővel vagy komppal
- szállás
- tárolás egy raktárban vagy feljogosított szervizparnernél (szállítás szolgáltatásnál)
- Segítségnyújtás rongálás után, ha a továbbhaladás nem lehetséges, vagy tiltott
- Segítségnyújtás a gépjármű alkatrészének-, vagy az egész gépjármű ellopása esetén, ha a továbbhaladás nem lehetséges, vagy tiltott
Nem számít mikor történik a meghibásodás,- és szinte egész Európában érvényes. Műszaki meghibásodásnál, balesetnél, rongálásnál vagy (alkatrész-) illetve gépjármű lopásnál biztosítja a Mobilitásgarancia szervezését és a költségek térítését* a felsorolt szolgáltatások erejéig, amennyiben az alábbi feltételek teljesülnek**.
* Az igénybe nem vett szolgáltatások kifizetése nem lehetséges
** A Volkswagen AG fenntartja a jogot, hogy a Mobilitásgarancia tartalmát-, illetve
szolgáltatásait, előre bejelentés nélkül megváltoztassa
Segélykérés az alábbi telefonszámokon lehetséges a nap 24 órájában, az év minden napján:
Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat: alvázszám,rendszám, visszahívható telefonszám, meghibásodás természete, meghibásodás földrajzi helye.
belföldről hívható, ingyenes zöld szám
+36 80 200942
külföldről is hívható szám
+36 1 345 1762