A frissítés az ID. 2.3 szoftverre két részből áll. Az első szoftverfrissítés javítja a dinamikus távolsági fényszóró szabályozást valamint s vezetéstámogató asszisztensrendszereket. A Head-Up kijelzővel rendelkező járműveknél optimalizálja a hardvert és a szoftvert. A második szoftverfrissítés a további teljesítmény- és stabilitásjavítások mellett új funkciókat is tartalmaz az ID. számára. Light, valamint dizájnváltoztatások az infotainment rendszeren belül.
Megjegyzések: A frissítés utáni működés a piactól, a modellévtől és az opcionális felszereltségtől függ, és változhat.
Az infotainment rendszer javított kezelhetősége
Dinamikus távolsági fényszóró szabályozás és vezetéstámogató asszisztensrendszerek
Az ID. Light új funkciói
Az ID. Light az infotainment- és asszisztensrendszerének utasításait a szélvédő alján látható fényjelzésekké alakítja át. Ezzel a távoli frissítéssel a következő funkciók is támogatásra kerülnek:
Ahhoz, hogy ezeket használhassa, autójában rendelkezésre kell állni az adott felszereltségnek.
További fejlesztések
Mennyi ideig tart a távoli frissítés?
A távoli frissítés letöltése menet közben a háttérben történik. A telepítés időtartama a szoftverfrissítés terjedelmétől függ és az Ön számára a telepítés elindítása előtt megjelenik az infotainment rendszerben.
1. ID.3: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 15,2-17,7;
kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
ID.4: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 16,7-22,2;
kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
ID.5: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 16,5-22,2;
kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
ID.Buzz: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 20,6-24,6;
kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
ID.Buzz Cargo: Kombinált áramfogyasztás kWh/100 km-ben: 20,7-24,6;
kombinált CO2-kibocsátás g/km-ben: 0.
Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatok a jármű
kiválasztott felszereltségétől függő tartományokban.
2. Hatótávolság a WLTP alapján:
Görgős teljesítménymérő padon a személygépkocsikra és a kishaszonjárművekre
vonatkozó, világszerte összehangolt és egységes mérési eljárása (Worldwide
Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) alapján, az adott modell
hatótávolság szempontjából legkedvezőbb felszereltségváltozatában meghatározott
hatótávolság. A tényleges WLTP-hatótávolságértékek a felszereléstől függően
eltérhetnek. A tényleges hatótávolság a gyakorlatban a vezetési stílustól, a
sebességtől, a komfort-/mellékfogyasztók használatától, a külső hőmérséklettől, az
utasok számától/a terheléstől és a domborzati viszonyoktól függően változik.
A megadott fogyasztási- és károsanyag-kibocsátási értékek meghatározása a hatósági
mérési eljárás (715/2007 (EK) rendelet a mindenkori érvényes kiadásában) szerint, a
gépkocsi típusengedélyezésének keretében, a WLTP vizsgálati eljárások alapján
történt. Az adatok nem egy egyedi gépkocsira vonatkoznak és nem képezik az ajánlat
részét, hanem kizárólag a különböző járműtípusok összehasonlítására szolgálnak. A
jármű fogyasztása és CO2-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan
használja-e fel az üzemanyagot/elektromos energiát, hanem a vezetés közbeni
viselkedés, az útszakasz és az egyéb nem műszaki tényezők is befolyásolják. Eltérő
fogyasztási értékek, CO2-kibocsátás és hatótávolság adódhat a kiegészítő
felszerelések és tartozékok (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó stb.),
valamint a vezetési stílus, a sebesség, a komfort-/kiegészítő fogyasztók
használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a terhelés, a vezetési profil
kiválasztása, a domborzati viszonyok és még sok más miatt. Ezek a tényezők a jármű
olyan lényeges paramétereit befolyásolják, mint a tömeg, a gördülési ellenállás és
az aerodinamika. Az általános üzemanyag-fogyasztási adó (NoVA) és a természetbeni
juttatás kiszámítása a g/km-ben kifejezett CO2-kibocsátás alapján
történik.
3. Felelősségkizárás: A frissítés után rendelkezésre álló funkciók a piactól, a modelltől és az opcionális felszereltségtől függenek és változhatnak.
4. Felelősségkizárás: Rendelhető felszerelés.
6. Felelősségkizárás: Nem érhető el az összes piacon.