Mert gyakran a csak alig észrevehető innovációk hoznak változást. Ilyen például az igény szerint elérhető DCC Pro adaptív futóműszabályozás dinamikus kormányzással. Az elektronikusan változtatható, kétszelepes lengéscsillapítók ezredmásodpercek alatt alkalmazkodnak az adott útfelülethez és a vezetési helyzethez. Ez az új Passatban a hosszabb tengelytáv révén még nagyobb kényelmet és menetkényelmet biztosít. És akinek ez még nem lenne elég, az Volkswagenjét a Komfort, Sport és Egyéni üzemmódok beállításával még precízebben alakíthatja.
A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján. Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak. A jármű fogyasztása és CO₂-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más, nem műszaki jellegű tényezőktől is. A fogyasztási értékek, a CO₂-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extrafelszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó, stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és a mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt. Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást. A fogyasztási átalányadó (NoVA), valamint a természetbeni juttatás a CO2-kibocsátás g/km-ben mért értékei szerint számítandó.
Business Class négy keréken
Business Class négy keréken
Business Class négy keréken