Ha Ön egy orvosi vészhelyzet miatt abbahagyja a jármű vezetését, az "Emergency Assist" ezt észleli és megpróbálja Önt aktivitásra bírni.¹ Amennyiben ezzel nem jár sikerrel, ellenőrzött módon a rendszer keretein belül álló helyzetbe fékezi a járművet, így adott esetben elkerülhető egy baleset.
A rendszer határain belül.
Az itt bemutatott járművek egyes részletekben eltérhetnek az aktuális magyar kínálattól. Az illusztráción feláras extra felszereltségek is láthatók. Ez semmiképp sem jelenti a másik nem hátrányos megkülönböztetését. Köszönjük megértését.
A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján.
Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak.
A jármű fogyasztása és CO2-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más nem műszaki jellegű tényezőktől is.
A fogyasztási értékek, a CO2-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extra felszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt.
Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást.
A fogyasztási átalányadó (NoVA), valamint a természetbeni juttatás a CO2-kibocsátás g/km-ben mért értékei szerint számítandó.