Az új ID.7 modellel az akkumulátorkapacitás függvényében akár 700 km1,2 is megtehető tisztán elektromosan, azaz ezt a modellt szinte folyamatos közlekedésre tervezték.Az akkumulátor egyenáramú gyorstöltő oszlopon, mérsékelt külső hőmérséklet mellett, 200 kW töltőteljesítménnyel kb. 25 perc alatt tölthető fel 10-ről 80 százalékra3.Gyorsan felveszi újra a tempót, a továbbfejlesztett akkumulátor-menedzsment és az aerodinamikus kialakítás pedig segíthet a fogyasztás minimalizálásában.
Az ID.7 Pro S modell esetén, sorozatgyártott járműhöz hasonló tanulmányautó.
A jármű még nem kapható kereskedelmi forgalomban.
Előrejelzett értékek - a jármű még nem kapható kereskedelmi forgalomban / WLTP- előre jelzett hatótávolság a WLTP ciklus szerinti (nem szabványos) görgős próbapados mérés alapján. A WLTP szerinti hatótávolság értékei sorozatgyártott járművek esetén a felszereltségi szintek miatt eltérhetnek. A tényleges hatótávolság a gyakorlatban függ a vezetési stílustól, sebességtől, kényelmi/mellékfogyasztók alkalmazásától, külső hőmérséklettől, utasok számától/rakománytól, a domborzati viszonyoktól és az akkumulátor elhasználódásától és kopásától.
Szimulált töltési idő a kiválasztott paraméterek alapján. A töltés tényleges időtartama eltérhet.
Az itt bemutatott járművek egyes részletekben eltérhetnek az aktuális magyar kínálattól. Az illusztráción feláras extra felszereltségek is láthatók. Ez semmiképp sem jelenti a másik nem hátrányos megkülönböztetését. Köszönjük megértését.
A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján.
Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak.
A jármű fogyasztása és CO2-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más nem műszaki jellegű tényezőktől is.
A fogyasztási értékek, a CO2-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extra felszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt.
Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást.
A fogyasztási átalányadó (NoVA), valamint a természetbeni juttatás a CO2-kibocsátás g/km-ben mért értékei szerint számítandó.