A Battery Care üzemmód az elektromos járművek nagyfeszültségű akkumulátorának élettartamát optimalizáló funkció. Ha a Battery Care üzemmód aktív, a felső töltési határérték 80 %-ra van beállítva. Ez védi az akkumulátort.
A Battery Care mód szükség esetén egyszer felülbírálható (pl. gyorstöltés közben). A töltés időzítő használatához tartósan beállítható egy 100 %-os felső töltési határérték.
Az ID. Software 3.1 a következő újdonságokkal rendelkezik:
Előfeltételek
Az itt bemutatott járművek egyes részletekben eltérhetnek az aktuális osztrák kínálattól. Az illusztráción feláras extra felszereltségek is láthatók. Az árak tájékoztató jellegűek és nem kartellben meghatározott irányárak. Tartalmazzák az osztrák fogyasztási átalányadót (NoVA), 20% áfát, a NoVA-ról szóló törvény 6. §-ában megszabott felárakat és kedvezményeket, valamint a szállítási költségeket. Német nyelvű szövegeink gördülékenyebb olvashatósága érdekében a személyekre csak a nőnemű vagy csak a hímnemű alakot használjuk. Ez semmiképp sem jelenti a másik nem hátrányos megkülönböztetését. Köszönjük megértését.
A megadott fogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a jogszabályi előírások (715/2007/EK rendelet jelenleg hatályos változata) szerinti mérési eljárással határoztuk meg a járművek típusengedélyeinek kiadásának keretein belül, a WLTP vizsgálati eljárás alapján. Az adatok nem egy konkrét járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, csak a különböző járműtípusok közötti összehasonlításra szolgálnak. A jármű fogyasztása és CO₂-kibocsátása nem csak attól függ, hogy a jármű hatékonyan használja-e fel az üzemanyagot, hanem a vezetési stílustól, a megtett távolságtól és más, nem műszaki jellegű tényezőktől is. A fogyasztási értékek, a CO₂-kibocsátás és a hatótávolság eltérő lehet az extrafelszerelések és tartozékok miatt (pl. gumiabroncsok, vonóhorog, tetőcsomagtartó, stb.), továbbá a vezetési stílus, a sebesség, a kényelmi felszerelések és a mellékfogyasztók használata, a külső hőmérséklet, az utasok száma, a vezetési profil és a domborzati viszonyok miatt. Ezek a tényezők befolyásolják a jármű releváns paramétereit, pl. a tömeget, a gördülési ellenállást és a légellenállást. A fogyasztási átalányadó (NoVA), valamint a természetbeni juttatás a CO2-kibocsátás g/km-ben mért értékei szerint számítandó.